zaterdag 3 maart 2012

JA JA IK LEEF NOG.....

Deze armband is mijn nieuwe aanwinst....


Dit is mijn "blijvertje"......



en zit echt niet stil....heb geen geraniums, hihi, af en toe ben ik toch nog aan de freubel een beetje van alles en nog wat.

Maar er is mij iets heel anders overkomen.....het Trollbead virus is bij mij toegeslagen...dus mijn zakcentjes gaan nu echt helemaal hier aan op.

In 2006 heb ik mijn eerste Trolletjes gekocht....mooi beads en zilvertjes en ik droeg ze erg graag aan een ketting, van een armband heb ik nogal last...veel te zwaar (i.v.m. mijn gewrichtjes)

Dus was er een beetje mee gestopt met nieuwe kopen, maar verleden jaar is echt het virus toe geslagen en goed ook, en ik ben er zoooooo blij mee, draag idd weer veel een ketting maar zo af en toe ook een armband, heb zelfs een "vaste armband"die ik niet meer uit elkaar haal.
Hij heeft grote betekenis voor mij...elk zilvertje heeft een verhaal.

Zal wat foto's plaatsen en kunnen jullie ze ook bewonderen, ben er erg trots op.

Probeer alles een beetje bij te houden, dus maar weer tot ziens.

11 opmerkingen:

Fia zei

Prachtig hier mag je zeker trots op zijn....wat zijn ze beeldig en zo mooi gemaakt.....heerlijk zo'n aangenaam virusje he???

groetjes Fia

Marjanne zei

Wat mooi deze armbanden! ik hoop dat het wat beter zal gaan de komende met jou.Prettig weekend!

Martha zei

Er mooi zeg!! Super!
Ik wil een armband vragen voor mijn verjaardag in maart, maar moet maar niet dan?? :-)
Groetjes,
Martha

Corrie zei

Wat mooi Lilian,en fijn dat je toch weer een hobby hebt.

groetjes Corrie

Anoniem zei

Wat fijn weer iets van je te horen,mooie armbandjes!

Marjolijn van Elsberg zei

Hey wat enorm leuk om van jou te horen Lilian! en je trollbeads, echt prachtig!!!! Echt supermooie armbanden. Ik vind ze ook te zwaar hoor, doe die van mij alleen aan als ik ergens naar toe ga, heb trouwens geen trollbeads maar tedora. Maar als ik nog eens geld heb en zin in een nieuwe armbad, dan worden het ook trollbeads, wat zijn ze mooi!!!

Liefs,
Marjolijn.

Marjolijn van Elsberg zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Ria zei

Hallo Lilian, wat leuk dat je toch weer iets anders gevonden hebt waar je de creatieviteit in kwijt kunt, meis ik mis echt wel je leuke scrapboekjes maar deze armbanden zijn ook super gaaf.
Veel plezier met je nieuwe hobby en lieve groetjes Ria S.

Unknown zei

wat een mooie armbanden heb je al bij elkaar "gespaard" meid!
heerlijk toch zo`n virus:)

Ik ben dòl op alles wat roze of roze-achtig is en ik heb net twee zinzi armbanden gekregen van mn mannetje, heel anders hoor dan de jouwe!

Het is wel fijn als je steeds kan uitbreiden en ze veranderen als je dat wilt, ik denk dat je alleen niet wil weten wat voor een waarde er aan je arm hangt:)

dikke knuffel
xox
linn

Lida zei

Wow wat zijn dat prachtig
armbanden het is fijn voor
je dat een hobby bij heb

veel liefs Lida

hilde janbroers zei

heel herkenbaar virusje ;-))