woensdag 2 juli 2008

De rest van mijn diertjes




Had van Mozart en Garfield al een lootje gemaakt, nu de rest, Ramses, Sarah en Timmy.
ik heb wat ouder papier gebruikt, maar vind het erg mooi.
Zo heb ik mijn veestapel weer op papier.
Nu is het Woensdag en Ron is weer een weekje weg, maar de week is zo weer voorbij.
Als het niet zo warm meer is, ga ik lekker fietsen, naar de Parkkade schepen kijken, ik vind het heerlijk om langs het water te zitten.
Ook is er een heerlijk park, dus ik vermaak mij wel.
Tot de volgende keer.

lieve groet Lilian.

8 opmerkingen:

Anoniem zei

very nice.

Chantal zei

Erg mooi gedaan zeg.

wij drietjes zei

Wat een leuke LOtjes weer!!
Super hoor :)

Liefs, Marije

Anoniem zei

aaaah, echt stuk voor stuk supercute!

Groetjes Inge

Angela zei

Lilian wat zijn ze mooi!!! Je lootjes én je beestjes hoor!
xxx

Anoniem zei

Mooi weer Lilian !
enne ik geef je ook de Award hoor , en de reden staat op mijn blog ...

Anoniem zei

Hoi Lilian ,
ik ben even bij je komen kijken en zit te genieten van je scrapwerkjes en je beestjes , wat scrap jij mooi zeg , helemaal mijn ding je stijl ligt me volledig !!swirls en pareltjes en prachtige passende kleuren ! Super!!!!

groetjes Ingrid

wendy zei

Wat een mooie lootjes!
Ik heb een verrassing voor je op mijn blog!

Liefs Wendy