zondag 27 juli 2008

Old Stars






Heb een clearbummetje gemaak van Old Stars, dit waren altijd mijn favorieten, ja ja, het is dan ook lang geleden.
Vroeger spaarde ik alles an Romy Schneider en Doris Day, wat was ik zuinig op de plaatjes die ik had, maar helaas, door omstandingheden ben ik alles kwijt geraakt.
Maar ja, de herinnering blijft.
Nu had ik overblijfsels van Graphic 45 papier en zo ben ik op het idee gekomen.
Kijk nu nog graag naar films waar deze Stars in voor komen, lekker zwijmelen en mijn favoriete film is nog steeds Gone With The Wind met Clark Gable en Vivien Leigh, ook de films van Doris Day kan ik van genieten.
Ach laat me maar, als je ouder wordt, dan leef je toch meer in het verleden.

lieve groet Lilian

8 opmerkingen:

MvM-design zei

Wat een leuk idee zeg zo'n aged boekje met oude beroemdheden!! Heel mooi ;)
Groetjes Marleen

Anoniem zei

Super geweldig, ik dacht oh old stars, dacht even aan de all stars.Maar dit is wel heel eg leuk.
En supermooi gemaakt Lilian.
Marjolijn.

Anoniem zei

Wat superleuk gedaan Lilian

Bieke zei

Het is een heel leuk boekje geworden.

Anoniem zei

wat een onwijs mooi albummetje is dat geworden lilian! echt super!!

Anoniem zei

Wat gaaf zeg. Heel erg mooi verwerkt dat papier. Zijn de teksten zelf geschreven of met afwrijfletters gemaakt?

Groetjes Kimmie

Linda zei

Wat een gaaf album heb je gemaakt Lilian. Prachtig hoor met dit papier.

http://ingridsknitting.blogspot.be/ zei

wauw lilian wat mooi , een toppertje zou ik zeggen ,maar er staan ontzettend mooie dingen op je blog , ik hou er van je scrapstijl !!!!!

groetjes Ingrid