vrijdag 24 oktober 2008

My Dearest Timmy










Heb van de week een album gemaakt over mijn hondje Tim, ik heb het naar een album van Maya Road gemaakt, alleen aangepast wat groter, en ik heb papier van Vita Bella gebruikt wat is dat een prachtig papier, dus ik vind het album erg goed geslaagd.
Heb foto's gebruikt van de laatste 2 jaar van Tim, hij wordt in Januarie 14 jaar.
Wat heb ik een plezier en liefde van dit hondje het is dan ook echt mijn "ventje", wat heeft hij een lief en plezierig karakter, dus hoop ik dat hij nog een tijdje bij ons blijft.

12 opmerkingen:

Anoniem zei

Wauw, Lilian!
Wat een supermooi boekje!

sam zei

wat een mooi albumpje! erg leuke foto's ook!
groetjes sam fijn weekend!

Wiebine zei

Ik vind het echt een super mooi boekje geworden Lilian, en wat een scheetje is het zeg, ik hoop dat je lang van haar mag genieten.
groetjes,
Wiebine

Chantal zei

Wat een scheet van een hondje en wat een prachtig boekje. Ik hoop dat je idd nog lang van hem mag genieten.

Bieke zei

Wat een mooie en leuk boekej is dat geworden. Hopelijk kan je nog lang van haar genieten.

Liefs Debby.

Anoniem zei

Oh wat is dat een mooi boekje geworden. En een schattig hondje, ik hoop dat je er nog lang van mag genieten.

Anoniem zei

Weer lekker crea bezig geweest Lilian , prachtig boekje van je schattige hondje met zijn 200 % knuffelgehalte !
14 jaar is al een hele leeftijd maar hopelijk mag je nog lang van hem genieten .

Anoniem zei

Wat een schatje!!!
En wat een mooi album!

wij drietjes zei

Wat een super schattig boekje! Echt weer een toppertje, en je hondje..wat is dat een poepie!

Liefs, Marije

Anoniem zei

Ohw, wat een lieffie! Prachtig bummetje hoor!

Ellen zei

oh prachtig, wat komt ie mooi uit op dat papier.. mooi aangekleed ook

Marsha zei

Bedankt voor je berichtje op mijn blog ! Ik moest natuurlijk even op je blog 'spieken' of ik foto's kon vinden van jouw hondje Timmy ! Hij lijkt inderdaad wel veel op Daisy ! Wat een schatje om te zien en als hij net zo lief is als Daisy heb je er inderdaad een superleuke hond aan :-D
Is het trouwens een Shih-Tzu ?!

Groetjes Marsha(1979) sa forum