zaterdag 10 januari 2009

Zo is Ron zijn verjaardag gevierd











's Morgens iedereen op de koffie geweest, dus 's middags met z'n allen naar het ijs, het is vlak voor de deur, dus kom maar op met de pret.
Niels wilde graag op zijn slee voorgetrokken worden, maar de Opa's hadden zelf zin om te schaatsen, dus even tijd voor Niels en met vallen en op staan gingen de Opa's er van door.
Oma (ik dus) waag mij er niet meer aan, dus foto's maken, gewoon blijven klikken.
Mijn dochter Annemarie wilde ook wel een baantje trekken, maar dat viel, na vele jaren, best wel tegen.
Na een paar uurtje op het ijs vertoeft te hebben, lekker naar huis, koffie drinken, en met z'n allen hete kippe(n)soep gegeten, dat ging er best wel in.
Het was gezellig en daar gaat het om.

lieve groet en tot volgende keer.

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een superverjaardag zeg. Ik hoop dat wij morgen ook nog even uit de ban kunnen springen op Sarah's verjaardag. Ook hier ligt het ijs voor de deur maar nog stees te gevaaarlijk volgens de borden en dan waag ik me er liever niet aan met Sarah erbij. Maar wat is het prachtig he. Jullie hebben zo te zien super genoten. Stoee Opa's heeft Niels hoor. Ik krijg Theo niet eens op schaatsen.

Groetjes Marjolijn.
ps, ben al benieuwd naar dit albumpje!

Inge zei

Wat een superleuke foto's!
Kan wel zien dat jullie genoten hebben!
En net als Marjolijn ben ik benieuwd wat je voor moois gaat maken met deze foto's!

Chantal zei

Klinkt als een superverjaardag. Leuk, lekker schaatsen met iedereen. Zal ook niet ieder jaar lukken, dus nu maar lekker van genieten. Fijn ook dat hij thuis was met zijn verjaardag. Nog gefeliciteerd!!

Wiebine zei

Nog van harte gefeliciteerd meid, wat een leuke verjaardag zeg, dat maak je de eerste 10 jaar niet meer mee,
groetjes,
Wiebine

Anoniem zei

heerlijk he dat er weer eens ijs is , nu konden jullie lekker genieten met z`n allen !
En thuis een warme kop soep om de koude voeten (en billen) weer wat warmer te krijgen !
Dit kan weer een leuk mini album worden Lilian!

linnes zei

Dat ziet er echt gezellig uit, leuke foto's, dat zullen erg leuke LO's worden.

wij drietjes zei

Dat ziet eruit als een gezellig feestje!!! Errug leuke foto's!

Liefs, Marije

Ellen zei

oh dat is ook een leuk verjaardagsfeestje, heerlijk en dat vlak voor de deur.
ik zou ook niet meer durven, heb al genoeg moeite om rechtop te blijven staan.
leuk al die foto's kunnen we meegenieten en Ron nog gefeliciteerd.