donderdag 19 februari 2009

Winter Album







Voordat de Lente er aan komt, zal ik toch nog even mijn Winteralbum tonen, deze foto's zijn gemaakt op Ron(hubby) z'n verjaardag in Januarie.
Het was een schitterende dag, lekker kou en zonnig.
Van Ron en Annemarie was het jaren geleden, dat ze op schaatsen hadden gestaan, maar dat is wel te zien (hi hi)
Ik waag mij er niet meer aan, ben blij dat ik normaal kan lopen.
Was wel erg leuk om Niels (kleinzoon) voor het eerst op schaatsjes te zien, hij gedroeg zich wel lekker stoer, echt een knul, maar hij was wel blij dat, later, zijn andere Opa hem op de slee voortrok.
Helaas was het ijs maar voor korte tijd, want het is toch wel genieten, vooral met een kind.

Hoop dat jullie het albummetje ook leuk vinden en bedankt voor het kijken en de berichtjes, ze zijn altijd lief.

Bedankt maar weer en tot de volgende keer.

Lieve groet

22 opmerkingen:

angelica zei

wat super zo een boekje
is weer heel mooi geworden hoor

nog een fijn weekend

groetjes Angelica

Ellen zei

Wat een supermooi boekje lilian!!
Echt heerlijk in de winterkleuren en met hele leuke foto's!!

Groetjes Ellen

Unknown zei

Leuk om zulke momenten vast te leggen, dat doe ik nog niet genoeg (vergeet altijd mijn camera...)
Mooi boekje geworden Lilian!

be blessed!

Anoniem zei

Wat leuk dat je van alle bijzondere dingen echt een albumpje maakt. En zoals gewoonlijk is het weer supermooi. Leuk hoor dat ijs. Van mij mag er nog een flinke vorstperiode komen. Ik kon nog steeds schaatsen na 12 jaar.

Groetjes Marjolijn.

Chantal zei

Volgens mij had ik de foto's al gezien, maar het is een prachtig boekje geworden, kan ook haast niet anders met dat prachtige papier van SEI. Prachtig Lilian!

Anoniem zei

Wat een prachtig album is dat geworden Lilian.
Geweldige foto's ook......was toch leuk he dat schaatsen...al was het alleen maar om foto's te maken wahahaha.

Groetjes Jacqueline

wij drietjes zei

Oooohw wat een prachtig boek is dat geworden zeg!! En wat heb je supermooi papier gebruikt..echt een kunstwerkje :)

Liefs, Marije

Maaike zei

Superleuk boek geworden zeg!

Maryke zei

heelijk om naar het boekje te kijken. heel mooi geworden

Anoniem zei

je hebt er een prachtig album van gemaakt. Het is een schitterende papierlijn.

gr lianne

Mazina zei

Prachtig album! Mooie kleuren.

groeten
Mazina

Karin zei

Heel mooi boekje Lilian. We hadden dit jaar volop kans op winterse taferelen vzast te leggen, dus leuk dat je hier een boekje van hebt gemaakt.
Ik wil het boekje dat ik aan het maken ben op dezelfde manier inbinden, maar heb dat nog nooit gedaan. Weet nu waar ik advies kan vragen... Hihi.
Groetjes!

linnes zei

Een prachtig albumpje is het! Echt leuke foto's en mooie embellies, super.

Anoniem zei

Weer een bummetje erbij , hoeveel heb je er inmiddels al ? Kan je ze nog ergens kwijt ? haha
Hartstikke leuk aandenken van jullie ijspret en Ron zijn verjaardag .

Petra zei

Een superleuk boekje heb je gemaakt met prachtige foto's erin.

Caroline zei

Wat een mooi album Lilian!
Erg gaaf....

Groetjes, Caroline

sam zei

super leuk album geworden! leuke foto's ook! groetjes sam

Anoniem zei

wat een mooi bummetje !!!je hebt weer goed je best gedaan hoor!
groetjes raffa

Annemarie zei

Prachtig gemaakt, Lilian. Echt geweldig!

Groetjes,
Annemarie

Anoniem zei

wow wat een prachtig albumpje is het geworden zeg.. papier past ook helemaal en de foto's zijn erg leuk.. xx Tamara

Anoniem zei

supergaaf album!!!

wendela zei

mooi met dat sei papier!