donderdag 16 april 2009

En dit is onze RAMSES


Inderdaad Mr.Blue en ik heb hem nog wel op blauw papier(Graphic 45)gezet, dus komt hij erg mooi uit.
Het is het broertje van Mozart en samen meer dan 17 jaar.
Ach je kan nu wel goed zien dat ze oud worden, ze zijn erg mager, maar ze eten de oren van je hoofd.
Zal er tot de laatste dag van genieten, moet er niet aan denken dat ze er eerdaags niet meer zijn, maar ik denk er nog niet aan.
Het is een heel eenvoudig lootje geworden, want wat heeft dit papier nog nodig??? niets toch, alleen een mooie foto en dat is deze dan ook.
Bedankt weer voor het kijken en tot ziens maar weer.

lieve groet


24 opmerkingen:

marijke zei

jee zeg wat een plaatje zowel de layout als de poes wat een mooie zeg tja ik moet er ook niet aan denken als die van mij er niet meer zouden zijn maar die kunnen nog even voort 2 1/2 jaar en 6 jaar

Ellen zei

Wat een mooi lootje en die kleuren zijn helemaal super!!

Anoniem zei

He, hebje 'm af. Hij is helemaal super geworden.Ben weer trots op je.
kus,
mop

sam zei

hele mooie lo!! en mooie poes!
groetjes sam

Petra zei

Je hebt je best weer gedaan om er een mooi lootje van te maken. En het is weer gelukt! Mooi beestje heb je en al aardig "op leeftijd".

lianne zei

hij is erg mooi geworden.Inderdaad heeft dit papier weinig toevoegingen nodig. En het blijven prachtige katten. Heerlijk

Anoniem zei

Wat mooi Lilian, en wat een mooie kat is dat zeg.
Prachtig papier van Gr45.

groetjes Marjolijn

bea zei

Een mooie poes verdient een mooi lootje en dat is het zeker geworden ! Ik hoop dat je ook van Ramses nog een tijdje mag genieten!

Scrappiness zei

Prachtig Lillian, een echte blue beauty :). Zowel het lootje als Ramses bedoel ik dan hoor! En 17 jaar, wat een prachtige leeftijd al. Ik hoop met je mee dat je nog een paar jaartjes van ze mag genieten.

Eefje Bouweriks zei

Wat een mooie lo en een leuke kat, het papier past inderdaad erg goed bij de foto

Gr.

Eefje

Wiebine zei

Prachtige lo heb je er weer van gemaakt, en die wedstrijdlo voor Scrapfever vind ik ook al zo mooi,
groetjes,
Wiebine

Chantal zei

Prachtig beestje en prachtig lootje. Idd het papier heeft sowieso niet veel meer nodig. Gaaf hoor.

Esther zei

hai hai lil.

wat een mooie LO zeg!
Dat papier op zich is al een plaatje...

Liefs Esther

* Daniƫlle * zei

Wat schattig, leuk al dat blauwe papier bij elkaar.

Brenda zei

Hij is erg mooi geworden. Mooi papier ook.

Groetjes,

Brenda

Anoniem zei

mooi weer zeg!! en t is en blijft super papier !! en de foto is een snoepie!! groetjes raffa

Inge zei

Wat een prachtig lootje weer!
Helemaal super!
Ook je lo voor de wedstrijd vind ik trouwens erg mooi geworden!

jacqueline zei

ERg mooi geworden Lilian, idd prachtig papier (is dat het nieuwe?).
Mooie foto ook, echt een knappert hoor!
Je LO voor je wedstrijd is ook erg mooi geworden.
Nou het was het weer dubbel en dwars waard om hier een kijkje te komen nemen wahahaha.

Groetjes en tot de volgende keer.
Jacqueline

Mazina zei

Heel erg leuk. De kleuren zijn super.

groeten
Mazina

Esther zei

hihi nee mijn mojo was niet weg hoor.

alleen mijn vrije tijd wel. haha

dikke kus

Davina zei

Mooi lo geworden. De foto past mooi bij het papier.
groetjes Davina

Scrappiness zei

Daar ben ik nog even Lilian...er staat iets leuks voor je op mijn blog ;)

dutchbird zei

Hij is prachtig! Blauw is dan ook mijn favoriete kleur!!

groetjes Merel

Ellen zei

oh wta steekt ie mooi tgen dat blauwe papier af het is me ook een echt fotomodel.