dinsdag 29 september 2009

Audrey Hepburn 1929-1993


Kan het weer niet laten, om een vreemd onderwerp te scrappen.(ach, voor mij niet)
Deze keer Audrey Hepburn, zij was altijd mijn favoriete filmster, wat was die vrouw mooi.....
Ik heb altijd genoten van haar films o.a Roman Holiday, Sabrina, The Nun Story en niet te vergeten My Fair Lady en Breakfast at Tiffany's, ze waren stuk voor stuk geweldig.
Haar officiele naam was Edda Kathleen Hepburn en ze was van adelijke afkomst.

Later had zij haar grootste rol in haar leven als ambassadrice van UNICEF.
Helaas overleed zij op 64 jarige leeftijd aan kanker.

Dit was weer mijn verhaaltje en tot de volgende keer maar weer.
Bedankt voor de berichtjes.....

Liefs


16 opmerkingen:

Chantal zei

Inderdaad een hele mooie vrouw en weer een prachtig lootje erbij voor je bijzondere verzameling filmsterren!!

Brenda zei

Hele mooie LO geworden.

Marjolijn van Elsberg zei

Straks heb je een prachtig album met alle films en flimsterren die jij bewonderde. Heel mooi gedaan!
En ja, wat een prachtvrouw.

wendela zei

prachtig!!!

Anoniem zei

Schitterende vrouw op een prachtig lootje en wat een leuk papier.(lol)
Lief het is weer in een woord geweldig!!!
Gr,
Mop

Anoniem zei

schitterend weer!! en je bloem is top hoor!!! wat een pracht ven een collectie krijg je zo met al die film sterren!!dikke kussssss raffa

Unknown zei

Foto's van "oude" filmsterren passen ook gewoon zo goed bij deze scrapstijl. Ik vind het altijd erg leuk hoe jij dat doet. Juist ook door gebruik te maken van dit soort foto's.
xx Monica

jacqueline zei

Oooooh wat een mooie LO weer Lilian.
Geweldig juist dit soort onderwerpen, past ook echt bij deze stijl die jij gebruikt.
Nou ik zou zeggen tot de volgende keer!!
Groetjes Jacqueline

Esther zei

oh wat een schatje geworden zeg.
en je commentaar erbij... echt super.
zo leer ik ook nog wat.

xx es

davina zei

Deze is ook weer prachtig.

Romy zei

Wat een prachtige layout. En een heel mooi stijlicoon.

Marieke zei

Ook deze is weer super!
Ik vind het juist super dat je al die filmsterren zo scrapt!

sam zei

mooi lo'tje, leuke kleurecombo ook!

charlot zei

Zeer leuk dat je filmsterren gebruikt bij het scrappen. Deze filmster is dan inderdaad een zeer mooi model om te gebruiken.

Charlot*

hilde janbroers zei

geweldige layout!!!

Maryke zei

Prachtig geworden!!!