zaterdag 30 oktober 2010

KAN HET NIET LATEN







Had weer wat papier over van Graphic 45, dus weer een boekje gemaakt er van...dacht eerst weer zonder foto's (was mij goed bevallen vorige keer) maar ineens dacht ik....ik doe er een paar foto's van mijn MOM tussen, ach wat denk ik veel aan haar en mis haar vreselijk, en zo is het weer een herinnering boekje geworden....

Wat is het toch leuk om met dit papier te werken, heb nog veel meer ideeen in mijn hoofd en aan gezien ik graag boekjes maak, ga ik er ook mee door (weet alleen niet meer waar ik ze neer moet zetten, luxe probleem) ik zie wel weer.

Alvast weer bedankt voor jullie lieve berichtjes en tot de volgende keer.

30 opmerkingen:

jacqueline zei

Handig dat blogspot kan ik meteen zien als er wat geplaatst is wahaha.
Wat een prachtig albumpje weer.
Jij bent wel de grapic 45 koningin hoor.....echt wat maak je toch mooie creaties met dat papier!

Groetjes Jacqueline

marijke zei

jee je bent je weer lekker aan het uit leven zeg , ik heb ook nog zat ideeen in mijn koppie voor boekjes maar moet eerst de andere dingen af maken die nog op de planning staan
dat je je moeder mist kan ik me zo goed indenken ik ben de mijne nu al even rekenen.... ruim 13 jaar kwijt en mijn pa ruim 4 jaar en ik kan nog huilen om haar lijkt wel hoe ouder je wordt hoe meer je ze gaat missen
hoe ist met het mannetje? had begrepen van ronald dat hij niet lekker in het velletje zit? beterschap voor hem hoor

Annemiek zei

Wat heb je weer een beauty gemaakt, Lilian. En weer een prachtig eerbetoon aan je moeder. Haar foto's vielen met bijna niet op, zo goed past ze erbij.
Hopelijk helpt het scrappen met haar foto's je om haar dicht bij je te houden.
Het resultaat is in ieder geval prachtig!

marika zei

ik heb helemaal niks met dat papier,weet totaal niet wat ik er mee moet aanvangen.
Maar telkens ik jou creaties zie...WAUW!!!Het zijn steeds weer echte toppertjes.Ook dit boekje ziet er gewoon weer prachtig uit.
Knap gedaan

groetjes,marika

Ria zei

Het boekje zomder foto's was al zo super mooi, maar deze is ook weer helemaal geweldig.
En dat papier is echt zo mooi, weet eigenlijk nooit wat ik nu precies mee zal doen.maar de boekjes van jouw zijn weer een inspieratie bron.
En dat je je MOM niet kunt vergeten is toch ook logisch !!!

lieve groetjes Ria S,

Jetty zei

wat een schitterend album zeg. Een prachtige herinnering zo.

Maaike zei

Mooi boekje hoor!!! Super hoe je dat doet met Graphic 45. Zeker niet het makkelijkste papier.

Sandra zei

Wat een prachtig album weer! En dat van restjes! Petje af, hoor!

elske zei

Wauw wat een supermooi boekje zeg
knap hoor!!!!!

Scrappiness zei

Oh Lilian je bent een ware kunstenaar met dit prachtige papier. Het is weer een plaatje. En wat mooi dat het als vanzelf toch weer een ode aan je moeder is geworden.

Miranda zei

Wauw wat een prachtig boekje heb weer gemaakt.
ou zo in een tijdschrift kunnen, ben je daar nooit voor gevraagt?
En dat je je moeder mist snap ik heel goed, ben mijn moeder 25 jaar geleden verloren en mis haar ook nog vaak, zeker nu , nu mijn vader er ook niet meer is.
Sterkte!!!
Groetjes Miranda

Corrie zei

Prachtig boekje zeg heb je dat zelf uitgesneden de vorm bedoel ik echt super ,,ja en het papier vind
ik ook zo mooi ben er helemaal weg van.

groetjes Corrie

Dora zei

Zoals gewoonlijk weer een genot om naar te kijken, prachtig!

Lida zei

Wat is dat weer een
super mooi albumpje
heel gaaf gedaan

groetjes Lida

Marjanne zei

Heel mooi Lilian, wat een mooie herinnering aan je moeder. Het papier is prachtig jij maakt er elke keer weer iets prachtigs van.

Unknown zei

weer erg mooi Lilian! je moeder krijg je er niet mee terug, maar zo draag je haar herinnering wel heel mooi en delicaat mee..x

scrapdictive zei

Ik heb altijd dat ik even moet wennen aan de nieuwe G'45 lijnen, maar ik vind ze moooooiii... en dat laatste geldt ook voor jouw boekje: prachtig!

Martha zei

Bedankt voor je reactie, maar ik vind jouw boekje helemaal super geweldig en wat een prachtige herinnering!
Fijne zondag en groetjes,
Martha

Unknown zei

jeetje ik ben sprakenloos wat kan jij dat prachtig maken het zou een grote voorbeeld zijn voor Grapic45
helemaal toppie !!!

hugs xx Carla

Joyce zei

Ik kan niet veel meer bedenken als "wauw, prachtig!" Echt weer super mooi gedaan! Vind het altijd erg knap hoe jij zoiets moois met dat papier maakt. echt super!

Liefs Joyce

Unknown zei

hij is weer schitterend lilian. mooi eerbetoon aan je moeder!

Kitty zei

Ik vind het niet erg dat je het niet kunt laten hoor, hebben wij weer ietsmoois om naar te kijken. En weer een prachtige herinnering aan je moeder.

Unknown zei

Je boekje je is weer geweldig geworden en met de foto´s van je moeder erin helemaal af.Super mooi weer met grapic45 is ook zo gaaf om mee te srappen.
Groetjes en op naar de volgende mini,Lean.

Anne's Cards zei

Ik vind het weer heel mooi gemaakt ,dat gemis is begrijpelijk en menselijk .Een gemis kan erg veel pijn doen ...

Ingrid zei

Prachtig boekje Lilian. wat kun jij toch een mooie dingen maken met Graphic45.
Ik vind het heel mooi dat je je moeder een plaatsje in het boekej hebt gegeven. Past ook goed bij de sfeer vind ik zo'n mooie dame!

Petra zei

Het ziet er weer schitterend uit, Lilian. Er zitten heel veel kleine details in verwerkt en om die te zien heb ik alle bladzijden even uitvergroot, zodat ik niks kon missen. Een mooi kunststukje, helemaal TOPPIE!

Chantal zei

Vind er niks aan....



geintje, je weet wat ik ervan vind he, hij is super. Mocht hem al in het eggie bewonderen. Er zitten zoveel leuke mooie detail op, dat het alweer een superherinnering is aan mom!
Kuzz
Chantal

akkina van steen zei

t'jonge t'jonge wat leuk weer meid je hebt gouden vingertjes en als je er geen plaats meer voor hebt ikke wel hoor
ik kijk er met plezier naar
dikke kus Akkina

angelica zei

zoals altijd weer prachtig en zo veel liefde dat jou creaties uitstralen , jij bent ook zo een warme persoon dat zie je in je werkjes xx

janita mantel zei

wat een prachtig boekje