zaterdag 26 maart 2011

COCO......


en dan bedoel ik niet, de een of andere papagaai, hihi, maar 1 van de grootste Franse modeontwerpster van de vorige eeuw GABRIELLE "COCO" CHANEL.
Zij was zeer succesvol en wordt als de "pionier" in de mode gezien.

Wat maaktte zij een vrouwelijke mode en zeker niet te vergeten haar parfums, nr 5 en nr. 19 en Mademoiselle.

Zij leefde van 1883 tot 1971.

Mijn lievelings geur is Mademoiselle van haar en die koop ik dan ook weer, als de oude op is, het is een geweldig luchtje, wel pittig in prijs, maar het is altijd een kerstkadootje voor mij, mmmm heerlijk.

Vond het wel leuk om een layout van haar te maken met heel onbekend papier, ik had het al zolang liggen.

Hoop dat jullie hem ook mooi vinden en op naar mijn volgende project, ben weer bezig met een boekje, Grapic 45 Once Upon a Springtime, hij is bijna klaar.

Tot ziens maar weer.



15 opmerkingen:

angelica zei

bij jou vindt ik altijd nieuwe inspiratie !!! prachtig weer
en zou in dat tijdperk wel willen geleeft hebben hou van die sfeer zo

Maia zei

Wat een mooie lay out! En die bloem ook weer zo prachtig!
Echt een genot om naar te kijken!
Groetjes en fijn weekend,
Maia

Anne's Cards zei

Alles past weer zo mooi samen..prachtig !

Marjanne zei

ik ben ook fan, hoewel ze niet altijd de goede keuzes heeft gemaakt, ze blijft één van de grootsten! Ik hou ook erg van haar parfums. Je Lo is prachtig, die foto is ook wel erg mooi! Je hebt er weer iets moois van gemaakt!

Lida zei

Wooow wat heb je weer
een prachtig layout gemaakt
er van super!!

groetjes Lida

marijke zei

wat apart zeg en zo leuk en tja wie houdt er nu niet van chanel he no 5 is mijn favourite de andere ken ik niet wie weet vind ik die vast ook wel lekker
en ach een mens moet zichzelf eens kietelen he dus ook ik doe wel eens gek en koop de luxe geur

Dora zei

Een genot om naar de kijken werkelijk een prachtcreatie!

Petra zei

Prachtig weer. En wie kent Coco nu niet. Een van de meest inspirerende modeontwerpster van de vorige eeuw. Ik heb de film ook gezien, die ging over het leven van Coco Chanel. Het was een beetje een triest leven wat ze had.

Unknown zei

Prachtig is je lo weer geworden mooie details en heerlijk vintage en ik ben zeer benieuwd naar je mini..
fijne dag nog groetjes,Lean

Martha zei

Dit is weer helemaal geweldig!!! Een super mooie LO!
Groetjes,
Martha

Scrappiness zei

Prachtig weer zo´n elegante dame uit de oude doos. Je maakt er altijd zulke schitterende lootjes en boekjes van Lilian.
En ik ben ook gek op Mademoiselle...ondanks de prijs spuit ik er royaal mee hoor....veel te lekker :)

Unknown zei

een groot woord lieve lilian prachtig wow!!!!wat een inspiratie
helemaal geweldig jou scrapstyl love IT!!!!!
ik ben zo blij weer je blog te bezoeken !!!!

hugs xx carla

akkina van steen zei

HET IS WEER PRACHTIG HOOR OOK DE ACHTERGELEGEN TRANSFER VIND IK ER GEWELDIG GOED BIJ PASSEN ,JE HEBT ER WEER IETS PRACHTIGS VAN GEMAAKT EN DE GEUREN H...MMMM WIE HOUD DAAR NOU NIET VAN
IK KIJK ALTIJD HEEL GRAAG NAAR JOU WERKJES VOORAL HET BOEKJS HIERONDER VAN PARIJS INSPIREERD MIJ
DIKKE KUSSSS VAN MIJ

Angelique zei

Prachtig lootje Lieve Lilian. Ik ben aan het proberen om me mojo weer wat op te krikken, en dus kwam ik maar eens langs gefietst om te kijken wat jij zoal gemaakt weer had, maar het begint me toch wel te kriebelen allemaal. Wie weet verschijnt er snel weer wat van mij ;) Nu hopen dat alle zorgen en ellende daarin willen mee werken,

dikke kus Angelique

Anoniem zei

Ik vind het weer helemaal super gemaakt, en ja Coco Chanel, ze is een mode icoon en zal dat nog heel lang blijven!

Groet, Gonda