woensdag 9 maart 2011

LIVE LOVE LAUGH






Kwam deze tekst op het internet tegen...en een nieuwe titel voor een boekje was geboren.
Heb er geen foto's bij geplaatst, dus mijn gedachten de vrije loop gelaten.
Het papier is Ella Blue en verder heb ik veel stempels en glimmermist gebruikt (ach komt het ook eens op, hihi)

Mijn mojo is weer helemaal terug en er liggen nog een paar boekjes te wachten, kan er niets aan doen, maar boekjes is echt mijn ding.

Hoop dat jullie het ook weer prettig vinden om te kijken en op naar de volgende.


26 opmerkingen:

Maia zei

Wauw Lilian...wat een prachtig boekje!!!
Zulke mooie details en een mooie combinatie van kleuren.
Fijn dat je weer met veel inspiratie aan het werk bent dan kunnen wij weer erg genieten van al die geweldige creaties!

Groetjes Maia

Dakini zei

wow wat is dit mooi. Super!

Top 2000 2019 zei

Zooo wat een prachtig boekje is dit geworden.
Groetjes, Yvonne

Monique CreaTijd zei

Wow das weer een juweeltje !

Nellie zei

Wauww, Lilian.. wat schitterend!! Wat maak je toch altijd van die prachtige creaties!! Echt super!!!
Zo te zien is je mojo weer helemaal terug!!

Groetjes, Nellie

Lida zei

Wooow wat is dat een
prachtig boekje veel te zien er in

groetjes Lida

Marieke zei

Hij is weer prachtig Lilian!!!

Moon zei

Wauwie, werkelijk prachtig!!

Dora zei

Ik ben blij dat je je mojo weer hebt, ik geniet namelijk zo enorm veel van je werk!
Ook dit exemplaar is gewoonweg geweldig!

Marjanne zei

Wat een mooi boekje! fijn dat je mojo weer terug is!

Scrappiness zei

Fijn dat je je mojo weer terug hebt Lilian en dat we weer kunnen genieten van je prachtige werk en vooral je schitterende boekjes. Ook deze is weer een plaatje en een genot om naar te kijken.

Petra zei

Ik heb er maar 1 woord voor: PRACHTIG!

Melanie zei

Wat een geweldig boekje!! Je bent momenteel mijn inspiratie. Ik loop al een tijdje met stukjes songtekst in mijn hoofd die mij momenteel door de depressie helpen wilde daar heel graag een boekje bij maken maar kon geen foto's vinden. Nu ga ik er ook maar een albumpje maken zonder foto's!! Nogmaals hij is echt prachtig!! dank je wel voor het delen.

Marjolijn van Elsberg zei

Helemaal niet erg hoor dat jouw MOJO weer terug is, hebben we eindelijk weer wat leukes en moois om naar te kijken.
Heel mooi gemaakt Lilian en echt Timmetje stijl. Daar houd ik van!!!!

Anita zei

Dat je inspiratie en zin weer terug is ,is duidelijk te zien hoor.
Het is een prachtig album geworden.
Je bloemen het scharniertje,de medaillontjes en de labeltjes zijn een lust om naar te kijken.
Chapeau!
Groetjes Anita

angelica zei

helemaal gaaf hoor
zoveel leuke details weer
super dat je je weer goed voeld kunnen wij weer genieten van je mooie creaties
jij hebt altijd zo een leuke thema's

xx

Anne's Cards zei

Boekjes zijn inderdaad jouw ding.
Ik kijk steeds vol bewondering naar je creatie's .Elke keer is het genieten...

hilde janbroers zei

prachtig Lilian!!!

Eefje Bouweriks zei

Super mooi boekje geworden

Gr.
Eefje

Miranda zei

Wauw Lilian, weer zo'n prachtig mooi boekje.
Het is inderdaad helemaal jou ding.
Ze kunnen zo in een magazine.
Ik ben echt een fan van jou scrapstijl.
Ben nu alweer nieuwschierig naar je volgende boekje.

Groetjes Miranda

Martha zei

Dit is in één woord: SCHITTEREND!

marijke zei

gaaf meid , kun je wat inspiratie hier heen sturen bij mij komt er al weken niets uit mijn handen.ligt een kaartje al 3 weken op tafel en heb wel weer een idee dat ik een boekje wil maken maar pfffffffffffftttttt eer ik er aan begin ik ben gewoon een dagdromer soms en doe niets
maar nu met mijn spiksplinternieuwe pc zou ik toch weer makkelijker moeten kunnen werken ...........

akkina van steen zei

weer zo'n prachtig mooi boekje,ja ik vind het papier Ella blue ook zo mooi en zo als altijd weer van die leuke details
liefs Akkina

Chantal zei

Wat heerlijk dat je weer aan de scrap bent, zo kunnen wij weer van jouw moois genieten.
Super weer Lil!

Joyce zei

Wat heerlijk dat je je Mojo weer terug hebt! Kan ik weer heerlijk genieten van al die prachtige albums die jij maakt! Deze is wederom weer prachtig gemaakt! Ben echt helemaal weg van jouw scrapstijl!

Liefs Joyce

Anoniem zei

Ohhhh deze is ook al zo mooi! Ik zie dat ik deze ook nog niet gezien had. Prachtig ook weer, ben echt jaloers op je mooie papier, het past helemaal bij deze style!

Groet, Gonda